اسپری چسب ورق طلا

28 فروردین

نحوه اجرا ورق طلا

درست است که کار با ورق طلا برای کسانی که تجربه کار کردن با این ورق ها را دارند بسیار ساده می باشد اما اگر کسی با این کار آشنایی چندانی نداشته باشد کار کردن با این ورق ها برایش سخت می شود. اجرای ورق طلا نیازمند صرف وقت و دقت و تمرکز بسیار زیاد است چرا که این ورق های طلا بسیار نازک و حساس می باشند از این رو بهتر است، اگر تجربه اجرای ورق طلا را ندارید حتما قبل از شروع کار یک فیلم آموزشی در این رابطه را تماشا کنید تا با نحوه اجرا آن آشنا شوید. طریقه چسباندن این ورق های طلا به این صورت است که شما ابتدا ظرف مورد نظر خود را گرد گیری می کنید و رنگ ورق مورد نظر را یک دور با رنگ های اکریلیک یا رنگ مولتی سورفیس رنگ آمیزی کنید تا نهایت کار شما بهتر شود. و بعد از آن می توانید اسپری چسب ورق طلا را به کار اعمال کنید و ورق را به آرامی روی آن بچسبانید.

اسپری چسب ورق طلا

از اسپری چسب ورق طلا برای چسباندن انواع ورق های فلزی بهره می برند. این اسپری ها در جحم ها و برند های مختلف در بازار عرضه می شوند. بهتر است خرید چسب ورق طلا را به فروشگاه های هنری معتبر بسپارید چرا که تنها در این صورت می توانید از اصل بودن چسب ورق طلا خود اطمینان حاصل فرمایید. از اسپری چسب ورق طلا برای چسباندن انواع ورق های طلا بر روی تمام سطوح بهره می برند. مزیت استفاده از اسپری چسب ورق طلا نسبت به نوع مایع خود این است که استفاده از آن بسیار راحت تر از نوع چسب ساده می باشد.

ورق طلا

در گذشته نیز برای تزئین وسایل مختلف از طلا کاری بهره می بردند. البته در گذشته بیشتر دیده می شد که از خود طلا برای جلوه دادن به وسایل استفاده می کردند که این به خودی خود موجب صرف هزینه بسیار زیادی می شد. البته از قدیم نیز از ورق های طلا استفاده می کردند اما قطر آنها به اندازه ورق طلا های امروزی نبود و بسیار ضخیم تر بودند. اما امروزه به لطف تکنولژی های روز ورق های طلا با ضخامت خیلی کم تولید می شوند که این مسئله به خودی خود بسیار در کاهش قیمت آنها تاثیر گذار است. با این روش می توان با صرف هزینه ای بسیار کم یک ظرف، مبل، دیوار یا دیگر وسایل را طلایی داشت. امروزه بیشتر برای چسباندن این ورق های طلا از اسپری چسب ورق طلا بهره می برند.

ورق طلای خرد

در بسیاری از آثار هنری برای خلق آثاری خاص و خلاقانه از ورق های طلای خرد بهره می برند. این ورق های طلا خورد ظاهری عجیب را برای آن اثر به وجود می آورند و به آثار ما شکلی عجیب می دهند. جالب است بدانید امکان خرد کردن ورق های طلا به صورت دستی و بدون دخالت ماشین وجود ندارد به این علت است که بسیاری از کارخانه ها این ورق های طلا را با دستگاه هایی که در اختیار دارند خرد می کنند و به بازار عرضه ی کنند. یکی از جذابیت هایی که ورق طلا های خرد نسبت به ورق طلا های معمولی دارند این است که این ورق ها در رنگ هایی بسیار متنوع تر در بازار عرضه می شوند. این خرده ورق ها را نیز می توان با بهره گیری از اسپری چسب ورق طلا به سطح کار چسباند.

اسپری چسب طلا در مجسمه سازی

یکی از کاربرد های مهم اسپری چسب ورق طلا در اعمال ورق طلا روی مجسمه ها است. چرا که مجسمه ها دارای ظرافت خاصی هستند. در کل اسپری چسب ورق طلا در مواردی که استفاده از قلمو مناسب نمی باشد بسیار کارآمد است.

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top