ابزار ساخت زیورآلات دست ساز استیل

21 فروردین

ساخت زیورآلات دست ساز استیل

امروزه شاهد بهره گیری بیشتر از فلزاتی چون استیل در لیست ابزار ساخت زیورآلات دست ساز هستیم. استیل ها از آنجا که قابلیت های زیادی را نیز دارا می باشند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این فلز با آنکه درخشندگی بسیار زیادی دارد اما قیمت آن بسیار مناسب می باشد. از این فلز برای ساخت انواع گردنبند، انگشتر، دستبند و گوشواره بهره می برند. ابزار ساخت زیورآلات دست ساز استیل همانند ابزار ساخت دیگر زیورآلات هستند و شما می توانید با ابزاری که در خانه دارید و از آنها برای ساختن زیورآلات دیگر بهره می بردید استفاده کنید.

ابزار ساخت زیورآلات دست ساز استیل

ابزار ساخت زیورآلات دست ساز استیل همانند ابزار ساخت دیگر زیورآلات است. این ابزار متشکل از انواع سنگ ها و مهره ها برای زینت بخشی به زیورآلات دست ساز می باشد. انواع نگین ها، که البته این نگین ها روی زیورآلات استیل جلوه ای خاص پیدا می کنند، چرا که استیل نقره ای رنگ است و گذاشتن نگین روی آن بسیار به جذابیت آن می افزاید. در بعضی موارد اگر مایل باشید شما می توانید زیورآلات خود را رنگ بزنید تا به زیبایی آنها بیافزایید. یکی از انواع این رنگ هایی که برای رنگی کردن زیورآلات کاربرد دارد رنگ مولتی سورفیس است. البته دنیای ابزار ساخت زیورآلات دست سازبسیار گسترده است و ما تنها در این مقاله سعی بر این داشته ایم که به تعدادی از آنها اشاره لازم را داشته باشیم.

رنگ مولتی سورفیس

یکی از ابزار ساخت زیورآلات دست ساز استیل رنگ های مولتی سورفیس هستند. رنگ های مولتی سورفیس به گونه ای ساخته شده اند که قابلیت اجرا روی تمام سطوح را دارا می باشند. منظور از تمامی سطوح سطوح چوبی ، فلزی، شیشه ای می باشد. اما یکی از مهمترین قابلیت های رنگ های مولتی سورفیس این است که نیازی به تثبیت کننده ندارند چرا که آنها به تنهایی ماندگاری زیادی دارند. از دیگر ویژگی های این رنگ ها می توان از مقاومت بالای آنها در برابر حرارت نام برد، به همین علت است که از این رنگ ها برای رنگ آمیزی قابلمه ها استفاده می کنند. به یاد داشته باشید که به هیچ وجه انواع رنگ های مختلف را با هم ترکیب نکنید، چرا که اگر رنگ مولتی سورفیس را با رنگ اکریلیک ترکیب کنید خاصیت خود را از دست می دهد. همچنین در مورد کار با این رنگ باید به شما بگوییم که بعد از آنکه رنگ را به سطح مورد نظر اعمال کردید حتما باید 2 تا 3 هفته صبر کنید تا رنگ کاملا خشک شود و بعدا از آن وسیله استفاده کنید.

خواص زیورآلات استیل

همانطور که پیشتر گفته ایم زیورآلات استیل و درواقع فلز استیل دارای خواص بسیاری می باشد. در این بخش ما سعی بر این داریم تا این خواص را برسی کنیم و به علل محبوبیت این فلز دست پیدا کنیم. یکی از خاصیت های زیورآلات استیل بدون حساسیت بودن آن است یعنی این فلز هیچگونه حساسیتی برای بدن ایجاد نمی کند. یکی دیگر از خاصیت های این فلز این است که رنگ آن ثابت می باشد از این رو شما می توانید زیورآلات استیل خود را به صورت روزانه استفاده کنید و از استفاده از آنها لذت ببرید. همچنین از آنجا که این فلز پوشش اکسید کروم دارد از بروز خش و خط روی خودش جلوگیری می کند. جالب است بدانید حتی نقره ها وقتی در برابر نمک قرار می گیرند رنگ خود را می بازند اما این اتفاق برای استیل نمی افتد، از این رو استیل گزینه مناسبی برای استفاده در استخر ها می باشد. همچنین استیل ها دارای قیمت مناسبی می باشند. یکی از دیگر خاصیت های استیل این است که اگر بخواهید از آن زیورآلات بسازید نیاز به ابزار ساخت زیورآلات دست ساز خاصی ندارید چرا که ابزار آنها با دیگر ابزار زیورآلات دیگر یکی می باشد.

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top