آموزش ساخت گل سینه

12 مرداد

مراحل آموزش ساخت گل سینه

در مرحله اول باید طرح مورد نظر خود را روی پارچه بکشیم و بعد از آن طرح را می بریم و روی یک تکه نمد طوسی انتقال می دهیم. در این آموزش ما می خواهیم آموزش ساخت گل سینه نهنگ را به شما آموزش دهیم و برای ساخت این نهنگ شما می توانید به جای نمد از چرم استفاده کنید، برای خرید وسایل چرم دوزی با ما همراه باشید. در مرحله دوم باید نگین های کریستالی آبی رنگی داشته باشید و آنها را به وسیله نخ طوسی پر رنگ روی دم نهنگ بدوزید و نگین هایی را که سفید رنگ است با نخ طوسی روشن روی بال های نهنگ بدوزید.

 بعد از آن در مرحله دوم نوبت به چشم های نهنگ می رسد که باید آنها را با نخ مشکی سر جای خودش بدوزید.

در مرحله سوم شروع به دوختن جواهرات روی نهنگ می کنیم این کار را از دور شکم نهنگ شروع کنید. حالا شروع کنید به زدن کوک برگشتی و نخ رو پشت کار محکم کنید و سوزن رو به روی کار بیاورید، حالا ۲ تا منجوق را از سوزن رد کنید و حالا سوزن رو پشت کار ببرین و آن را از توی دومین منجوق رد کنید تا دوباره سوزن شما در بالای کار قرار گیرد. حالا یک منجوق دیگر را از سوزن رد کنید و بعد از آنکه سوزن را به پشت کار ببرید و از منجوق قبلی رد کنید و این کار را ادامه دهید.

در مرحله چهارم نگین های کریستالی بزرگ را با نخ طوسی پر رنگ در بالای بدن نهنگ بدوزید. حالا رسیدیم به قسمت های اصلی بدن نهنگ و جواهر دوزی آن قسمت ها برای این کار منجوق های آبی را در توی شکم در جهت های مختلف و نا منظم اما  در کنار یکدیگر بدوزید. حالا بیایید و منجوق های باقی مانده را دانه به دانه و در جهت های مختلف ولی به صورت مرتب به منجوق های قبلی که دوخته بودیم بدوزید. حالا اگر باز هم جایی باقی ماند که با این سایز منجوق پر نشده است با استفاده از سایز کوچک تر همین منجوق آن را پر کنید.

در مرحله پنجم نگین دوزی های شما تمام شده است، از این رو باید دورتا دور کار خود را ببرید و آن را جدا کنید، به یاد داشته باشید که این کار را باید با دقت هرچه بیشتر انجام دهید و در گوشه های کار به اندازه 1 تا 3 سانتی متر را خالی بگذارید، حالا یک تکه مقوا را به شکل طرح ببرید و پشت کار بچسبانید تا کوک ها مشخص نشوند.

حالا در مرحله ششم باید یک چرم را بردارید و آن را به انداره لازم یعنی به اندازه نهنگ مان ببریبد و پشت کار بچسبانید تا شیک تر از آب در بیاید. بهتر است چرم را یک سانت بزرگتر ببرید. حالا روی پشت کار جای سنجاق را علامت بزنید.

در مرحله ی سیزدهم باید برش های لازم زده شود تا بتوانید سنجاق خود را به چرم وصل کنید و با استفاده از چسب چرم را به پشت کار متصل کنید.

حالا در مرحله چهاردهم به دور دوزی کار می رسیم، برای دور دوزی کار از منجوق های نقره ای استفاده می کنیم و به یاد داشته باشید که آنها را با نخ طوسی پر رنگ بدوزید.

زمانی که دور دوزی شما تمام شد گل سینه شما دیگر آماده است و تنها کاری که مانده است این است که شما سنجاق را به آن متصل کنید که برای این کار نیز می توانید سنجاق را به گل سینه بدوزید یا آن را با چسب متصل کنید.

برای خرید چسب ورق طلا نیز با سایت هنری آنلاین همراه باشید.

امیدواریم که این آموزش با عنوان آموزش ساخت گل سینه مورد پسند شما واقع شده باشد و به شما برای این کار هنری کمک کرده باشد، برای گرفتن دیگر آموزش های هنری با سایت هنری آنلاین همراه باشید.

آموزش ساخت گل سینه

آموزش ساخت گل سینه نیز مانند بسیاری از دیگر آموزش های هنری نیاز به ابزار ساخت زیورآلات دست ساز دارد که در ادامه این وسایل را به شما معرفی خواهیم کرد. گل سینه ها از زمان قدیم مورد استفاده قرار می گرفته اند و امروزه نیز هنوز بسیار زیبا می باشند و از جذابیت آنها چیزی کم نشده است. آموزش های مختلفی در این باره وجود دارد که هر کدام از آنها با روش خود صورت می گیرند اما ما در این آموزش ساخت گل سینه یک آموزش جدید را برای شما آورده ایم که کمتر دیده شده است. ساخت گل سینه کار ساده ای می

وسایل مورد نیاز برای ساخت گل سینه 

  • نگین های کریستالی
  • سنجاق فلزی
  • نخ و سوزن
  • چرم و نمد
  • منجوق
  • چسب
  • مداد
  • قیچی
  • کاغذ

برای خرید رزین اپوکسی شفاف و سایر وسایل هنری با سایت معتبرهنری آنلاین همراه باشید.

باشد و شما برای یادگیری آن می توانید با سایت هنری آنلاین همراه باشید تا بهتر آن را فرا بگیرید.

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top