آموزش ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی

09 تیر

 ساخت جا لیوانی دکوری

برای خرید وسایل چرم دوزی با سایت معتبر هنری آنلاین همراه باشید. یکی از آموزش های ما که برای شما در بحث آموزش ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی آماده کرده ایم، آموزش ساخت جا لیوانی دکوری می باشد. برای شروع کار ابتدا تخته چوب 60 سانتی متری را به قسمتی از دیوار که مورد نظرمان است نصب می کنیم، این کار را می توانید با دریل آنجام دهید تا به اندازه کافی محکم شود، حالا تخته چوب 40 سانتی نتری را بردارید و روی آن از سمت چپ شروع به ایجاد شیار هایی با قطر 7 سانتی متر کنید می توانید 4 شیار با فاصله 10 سانتی متری ایجاد کنید، این کار را با اره انجام دهید. حالا این تخته را روی آن تخته ای که به دیوار نصب کرده بودید فیکس کنید، این شیار ها برای آویزان کردن لیوان های گیلاسی شکل کاربرد است. حالا آن 20 سانتی متری را که از تخته بزرگتر یعنی تخته 60 سانتی متری باقی مانده را با گیره لباس فلزی پر کنید، احتمالا 3 تا گیره نیاز خواهید داشت، این گیره ها برای آویزان کردن لیوان های دسته دار کاربردی است. حالا با استفاده از ماژیک هر چه دوست دارید روی این جا لیوانی بکشید و آن را با سلیقه خود تزئین نمایید.

وسایل مورد نیاز

  • یک تخته چوب 60 سانتی متری
  • یک تخته چوب 40 سانتی متری
  • گیره لباس فلزی
  • ماژیک سفید
  • دریل

آموزش ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی

همانطور که می دانید ما هر چند وقت یکبار بسیاری از اشیاء قدیمی خود را دور می ریزیم، اما جالب است بدانید شما با بسیاری از این اشیاء می توانید وسایل جدیدی که به آنها نیاز دارید را بسازید به عنوان مثال ما در این مقاله روش ساخت چند وسیله کاربردی را برای شما آورده ایم تا از آنها ایده بگیرید. به عنوان مثال با استفاده از ابزار ساخت زیورآلات دست ساز می توانید وسایلی زیبا را بسازید و از استفاده از آنها لذت ببرید. شما با این کار نه اشیاء قدیمی خود را دور می ریزید و نه بهایی برای وسایلی که لازم دارید و باید خریداری کنید می پردازید، شما با این کار با دستان خودتان وسایل مورد نیازتان را می سازید و با سلیقه خودتان آنها را رنگ آمیزی می کنید. در ادامه با بقیه آموزش ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی در خدمت شما هستیم.

ساخت میز صبحانه در تخت خواب

این میز ها اصولا کمتر در بازار برای خرید در دسترس می باشند از این رو بهتر است خودتان آنها را بسازید. برای شروع کار شما به 4 چوب لباسی چوبی نیاز دارید آنها را دو به دو به یکدیگر به صورت اریب نصب نمایید و آنها را به یکدیگر پیچ کنید تا محکم سر جای خودشان قرار گیرند. حالا یک تخته چوب را روی آنها پیچ کنید. میز صبحانه در تخت خواب شما آماده است. جالب است بدانید شما می توانید با استفاده از ورق طلا این میز را زیبا و قیمتی کنید، برای خرید چسب ورق طلا با ما همراه باشید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت این میز :

  • یک تخته چوب
  • 4 عدد چوب لباسی چوبی
  • پیچ و دریل
  • چسب ورق طلا
  • ورق طلا

ساخت ساعت با فنجان

بسیاری از ما هر ساله  تعدادی از فنجان هایمان را که خیلی هم سالم می باشند را دور می ریزیم یا آنها را بلااستفاده در انباری نگهداری می کنیم، جالب است بدانید شما می توانید با استفاده از آنها برای خود یک ساعت دیواری زیبا بسازید. برای شروع این کار به یک دست فنجان 12 تایی احتیاج داریم، ما برای این کار از فنجان های سفالی و رنگی استفاده کردیم. یک تخته بردارید و آن را به صورت دایره برش دهید. یکی یکی فنجان ها را چسب بزنید و دور تا دور این تخته چوب بچسبانید، این فنجان ها نمایش دهنده ساعت می باشند از این رو آنها را با فاصله های مرتب وصل نمایید. حالا موتور ساعت و عقربه ها را نصب نمایید. ساعت شما آماده است. شما می توانید با استفاده از رزین در وسط تخته خود را جلوه ببخشید، برای خرید رزین اپوکسی شفاف و آموزش کار با آن با ما همراه باشید.

وسایل مورد نیاز :

  • فنجان
  • عقربه ساعت
  • موتور ساعت
  • چسب
  • رزین

ساخت جا شمعی با بتن

امروزه ساخت وسیله با بتن رواج یافته است چرا که ساده و شیک و خاص است. یکی از وسایل زیبایی که می توان با بتن ها ساخت جا شمعی می باشد، برای این کار یک بادکنک را بردارید و آن را کمی باد کنید. بتن خود را بسازید و به صورت یکنواخت روی بادکنک خود بمالید، حالا باد موجود در بادکنک را خالی کنید، می توانید لبه های آن را با دست کمی بشکنید تا شکلی هنری را به جا شمعی خود بدهید. حالا دیگر جا شمعی شما حاضر است و می توانید شمع را داخل آن قرار دهید.

وسایل مورد نیاز :

بتن

بادکنک

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top