آموزش ساخت دستبند کشی

08 مرداد

ساخت دستبند با ورق طلا

یکی از دیگر مواردی که می توانید با آن دستبند خود را خاص و زیبا بسازید ورق طلا می باشد، برای خرید چسب ورق طلا با ما همراه باشید. این ورق ها در موارد زیادی کاربردی می باشند که یکی از آنها ساخت زیورآلات است شما با این ورق های درخشنده می توانید زیباییی مانند طلا به بدلیجات خود دهید، البته ورق های طلا بسیار نازک می باشند از این رو احتمال اینکه پاره شوند بسیار زیاد می باشد و ممکن است آنها را با بسیاری از مواد دیگر ترکیب می کنند تا بتوانند بهتر از آنها استفاده کنند و استحکام کار را بالا ببرند. این ورق های طلا را نیز می توان در رزین ها به کار برد و این کار را به این صورت انجام می دهند که زمانی که رزین ها به صورت مایع موجود می باشند این ورق ها را تکه تکه کرده و داخل آن می ریزند تا زمانی که رزین خشک شد و به شکل جامد درآمد مانند ویترینی برای این ورق های طلا عمل کند.  

ساخت دستبند با رزین

یکی از دیگر انواع دستبند ها دستبند های رزینی می باشد، برای خرید رزین اپوکسی شفاف با ما همراه باشید. این نوع از دستبند ها در سرتاسر جهان طرفداران خود را دارد. ب ساخت این نوع از بدلیجات به رزین اپوکسی و البته پایه و ابزار ساخت زیورآلات دست ساز نیاز خواهید داشت. شما می توانید مهره های همین دستبند را با استفاده از رزین ها طراحی کنید و بعد از آن این مهره ها را داخل کش یا نخ های مخصوص بیاندازید. دستبند های رزینی می توانند به شکل النگو نیز دربیایند، البته ما این نوع از دستبند را به شما پیشنهاد می دهیم چرا که در این نوع از دستبند رزین های شما بیشتر مشخص می شود چرا که سطح بیشتری برای نمایش دارند. شما می توانید در داخل این رزین ها هرچه می خواهید مانند گل های خشک، قلب یا هر مورد دیگری را که مایل هستید را جاگذاری کنید که این کار زیبایی کار شما را چندین برابر می کند.

 

آموزش ساخت دستبند کشی

جالب است بدانید با آن که مد هر روز در حال عوض شدن است و چیزی که قبلا مد بوده است از مد می افتد و دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد، اما دستبند های کشی از آنجایی که به راحتی با همه چیز ست می شوند همیشه مد می باشند و می توان آنها را با همه چیز استفاده کرد، همانطور که می دانید ساخت این نوع از دستبند ها بسیار ساده می باشد و نیازی به ابزار ساخت زیورآلات دست ساز ندارد. یکی از مواردی که می خواهیم در این آموزش با عنوان آموزش ساخت دستبند کشی به شما متذکر شویم این است که شما باید در انتخاب کش برای ساخت این نوع از دستبند دقت لازم را به خرج دهید، چرا که کش هایی که مناسب نباشند به راحتی پاره می شوند، از این رو سعی کنید از کش هایی که برای جواهرسازی استفاده می شود بهره ببرید و سعی کنید رنگ کش خود را متناسب با مهره های خود برگزینید و هرگز از کش های نازک استفاده نکنید. جالب است بدانید بهترین سایز برای انتخاب کش سایز 1 میلیمتری می باشد. اما انتخاب کش به وزن و اندازه سوراخ مهره ها بستگی دارد از این رو نمی توانیم سایز دقیق آن را به شما بگوییم. شما باید کش را به اندازه ای که می خواهید دستبند شما طول داشته باشد ببرید، اما به یاد داشته باشید که تقریبا 8 سانتی متر را باید برای گره زدن دستبند کنار بگذارید. بهتر است برای شروع کار مهره های خود را نخ کنید، به یاد داشته باشید که تا جایی که می توانید از مهره های سرامیکی و فلزی در کش ها استفاده نکنید چرا که این مهره ها کش را می برند. یکی از بهترین گره ها برای دستبند گره های جراحی می باشند. برای ساخت دستبند مهره ای حتما به موارد زیر توجه لازم را داشته باشید.

همیشه قبل از آنکه کش را مهره کنید آن را بکشید تا سایز دقیق دستبند مشخص می شود و بین مهره ها فاصله نیافتد.

برای گره زدن زمانی که در حین زدن گره دوم می باشید کش را کاملا بکشید.

کش را قبل از اضافه کردن مهره به آن بکشید. با این کار، اندازه دستبند مناسب شده و بین مهره‌ها، فاصله نخواهد افتاد.

برای گره زدن، ابتدا کش را محکم بکشید و سپس گره دوم را اضافه کنید.

بعد از زدن گره آن را از همه طرف بکشید.

بعد از برش کش، کمی چسب به این گره بزنید.

برای در دست کردن دستبند بهتر است آن را روی دست خود غلط دهید و هرگز آن را نکشید.

تا جایی که می توانید دستبند خود را به دور از عطر و دیگر لوازم آرایشی قرار دهید.

ساخت دستبند کشی سریع با مهره

  • قدم اول: به اندازه مچ دست فرد البته با احتساب کمی کش برای گره زدن کش را ببرید.
  • قدم دوم: حالا مهره ها را به هر ترتیبی که می خواهید بچینید تا جاهای آنها مشخص شود.
  • قدم سوم: حالا مهره‌ها را در میانه کش ها قرار دهید و کش را بالای آنها بکشید.
  • قدم چهارم: یک فاصله مساوی در دو طرف دستبند خود ایجاد کنید.
  • قدم پنجم:  حالا انتهای کش ها را به یکدیگر بچسبانید به صورتی که انتهای مهر ها به یکدیگر برسند.
  • قدم ششم: حالا یک گره ساده ولی محکم بزنید.
  • قدم هفتم: برای محکم کاری می توانید روی این گره کمی چسب مایع نیز بریزید.
  • قدم هشتم: در این مرحله باید ادامه کش ها را ببرید.
  • برای خرید وسایل چرم دوزی با ما همراه باشید.

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top