آموزش ساخت انواع دستبند

01 مرداد

ساخت دستبند مهره ای

وسایل مورد نیاز برای آموزش ساخت انواع دستبند :

  • دکمه
  • قیچی
  • منجوق
  • تخته شاسی
  • نوار ماکارونی
  • گیره کلیپسی
  • نخ نامرئی

برای  شروع کار ابتدا نخ نامرئی و نوار ماکارونی را از وسط دولا می کنیم و روی هم میگذاریم و آنها را به هم گره می زنیم. حالا باید دو طرف نخ رو با استفاده از تخته شاسی و گیره ثابت می کنیم. در این مرحله باید نخ نامرئی را از زیر یکی از رشته های نوار ماکارونی رد کنیم و حالا یک منجوق وارد آن کنید حالا دور تا دور رشته ی بعدی را نوار ماکارونی بپیچید و دوباره آن را از منجوق رد کنید. به یاد داشته باشید این کار را آنقدر ادامه می دهیم تا طول دستبند به میزان دلخواه ما برسد، بسته به اینکه می خواهید دستبند را یک یا دو دور به دور دست خود بپیچید طول مختلفی را باید ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که باید مقداری از این نوار ماکارونی را باید آزاد بگذارید تا بعدا به آنها دکمه اضافه کنید. برای خرید انواع ابزار هنری از جمله خرید چسب ورق طلا با ما همراه باشید.

آموزش ساخت انواع دستبند

این متن را با عنوان آموزش ساخت انواع دستبند برای شما آماده کرده ایم، چرا که امروزه دست بند ها و انواع زیورآلات و اکسسوری ها خیلی مد هستند و همینطور ساخت آنها می تواند خیلی جذاب و پر طرفدار باشد، همچنین افراد زیادی از این کار پول خوبی کسب می کنند، برای این کار شما حتما به ابزار ساخت زیورآلات دست ساز نیاز پیدا خواهید کرد. شما با ساخت این وسایل تزئینی می توانید همیشه کادویی آماده در خانه داشته باشید که به هر کسی که می خواهید کادو دهید. انواع این اکسسوری ها را می توان با موارد مختلفی ساخت هر کدام از این مواد اولیه زیبایی خودشان را دارند و برای یک مورد خاص جذاب می شوند، ما در این مقاله چند مورد را به شما آموزش داده ایم از این رو با ما همراه باشید. همانطور که می دانید تابستان بهترین فصل برای استفاده از بدلیجات است چرا که در این فصل گرم رنگ ها معنا پیدا می کنند از این رو دستبند ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

ساخت دستبند چرمی

یکی از دستبند هایی که بیشترین طرفدار را دارد دستبند های چرمی می باشد، البته چرم از دیرباز شیک و کاربردی بوده است. ساخت این دستبند های چرمی یکی از کارهایی است که در هنر چرم دوزی می توان به آنها پرداخت، برای خرید وسایل چرم دوزی با ما همراه باشید. یکی از خصوصیات بارز این دستبند ها این است که تنوع رنگی زیادی دارند،

 آموزش ساخت دستبند رزینی نئونی

یکی از انواع دستبند که امروزه بسیار مد شده است و شکل خیلی زیبایی دارد دستبند های رزینی می باشد. برای خرید رزین اپوکسی شفاف با ما همراه باشید.

مرحله اول :

در مرحله اول سعی می کنیم رزین را آماده کنیم، برای این کار به 37 میلی لیتر رزین و 15 میلی لیتر هاردنر نیاز داریم، این دو را مطابق با دستوری که روی جعبه نوشته با یکدیگر مخلوط کنید.

مرحله دوم :  

در این مرحله کل محلول را به چهار قسمت تقسیم می کنیم، یعنی آنها را توی چهار لیوان یکبار مصرف می ریزیم و در هر کدام از این لیوان ها مقداری رنگ کلیر و شفاف می ریزیم. به یاد داشته باشید که اگر بیشتر از یک قطره رنگ بریزید ممکن است رزین شما شفافیت خود را از دست بدهد. حالا رزین را یک مدت به حال خود رها کنید تا تمامی حباب هایی که در آن ایجاد شده است از بین برود.

مرحله سوم :

در این مرحله باید رزین‌های که به رنگ قرمز و زرد است را از دو طرف قسمت انتهایی قالب خود آرام آرام بریزید. 

مرحله پنجم :

در این مرحله به کمک چوب بستنی تمامی این رزین ها را هدایت کنید تا به همه سطح به یک اندازه پخش بشوند. همچنین می توانید با این چوب قسمت هایی که رنگ های مختلف به یکدیگر می رسند را کمی هم بزنید تا با یکدیگر ادغام شوند.

حالا تقریبا 6 تا 8 ساعت به رزین فرصت دهید تا کمی خود را بگیرد، البته در این مرحله آنقدر رزین را به حال خود رها نمی کنیم که کاملا خشک شود، چرا که باید هنوز قابل فرم دهی باشد.

مرحله ششم :

در این مرحله باید رزین را از قالب جدا کنید، برای انجام دادن این کار باید قالب سیلیکونی را در جهت‎های مختلف بکشید تا رزین از دیواره‎ های آن جدا شود. حالا می توانید این نوار رزینی را که به دست آورده اید را با استفاده از کش های پلاستیکی فیکس کنید. بعد از گذشت 24 ساعت دستبند شما کاملا خشک شده و قابل استفاده است. امیدواریم از این آموزش که با عنوان آموزش ساخت انواع دستبند در خدمت شما بودیم لذت برده باشید.

نظر خود را وارد نمایید.

نظرات
1398/06/23 22:24
متاسفانه اموزش هاتون خیلی ناقص و غیرکاربردی هست. اموزش را با تصویر  مرحله به مرحله توضیح بدید که مفهوم باشه. اگر قصد دارید که برای اموزش هزینه بگیرید، اینکارو بکنید. خیلی بهتر از این حالتیه که ادم وقت بذاره و هیچی سر در نیاره.
1398/06/23 22:25
متاسفانه اموزش هاتون خیلی ناقص و غیرکاربردی هست. اموزش را با تصویر  مرحله به مرحله توضیح بدید که مفهوم باشه. اگر قصد دارید که برای اموزش هزینه بگیرید، اینکارو بکنید. خیلی بهتر از این حالتیه که ادم وقت بذاره و هیچی سر در نیاره.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top