آموزش ترک کرکدیل کادنس

26 خرداد

آموزش های هنری

همانطور که می دانید کارهای هنری با روحیه خانم ها بسیار سازگار می باشد و به آنها این امکان را می دهد تا ذوق و هنر خود را با استفاده از ساختن وسایل هنری به نمایش بگذارند. آموزش ها هنری بسیاری وجود دارند که یکی از آنها آموزش ترک کرکدیل می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. یکی از دیگر هنرهایی که امروزه بسیار کاربردی است هنر ساخت زیورآلات دست ساز می باشد. این هنر نیز بسیار کاربردی و درآمد زا می باشد. برای خرید ابزار ساخت زیورآلات دست ساز با ما همراه شوید. امروزه آموزش های هنری گوناگونی در انواع سایت ها یا فیلم های آموزشی در دسترس است از این رو شما انتخاب های بیشتری دارید برای انتخاب آموزش هنری خود. در زمان گذشته این آموزش ها تنها به صورت کلاس حضوری برگزار می شد. اما امروزه شما در خانه خودتان می توانید با دیدن فیلم و کمی جستجو در اینترنت آموزش مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

آموزش ترک کرکدیل کادنس

نام این نوع ترک را ترک کرکدیل گذاشته اند چرا که این نوع ترک درشت است و بسیار شبیه به پوست بدن کرکدیل می باشد. برای ابتدای کار در آموزش ترک کرکدیل به شما می گوییم که آن قسمت هایی از سطح کار را که نمی خواهید ترک داشته باشد را چسب می زنیم و کل سطح کار را با الکل تمیز می کنیم. در مرحله اول، ماده ای را به نام ترک یک کرکدیل به تمامی سطحی که می خواهیم ترک بخورد می زنیم. بعد از این کار به آن زمان می دهیم تا خشک شود، این زمان حداقل یک ساعت باید طول بکشد.

حالا وارد استپ 2 کارمان می شویم در این بخش مواد رنگی می باشند، یعنی ترک دو کرکدیل همیشه رنگی می باشد، البته شما می توانید برای به دست آوردن رنگ دلخواه تان از ترکیب دو رنگ باهم بهره ببرید. حالا اجازه دهید تا کار خشک شود. برای زودتر خشک شدن کار می توانید از سشوار بهره ببرید، اما باید کمی به کار اجازه دهید تا خودش را بگیرد تا سشوار موجب فرار رنگ ها نشود.

اگر می خواهید ترک های عمیق تری داشته باشید رنگ را چند بار به سطح کار اعمال کنید.

اگر می خواهید ترک های شما فاصله زیادی داشته باشند با یکدیگر رنگ تان را غلیظ اعمال بفرمایید.

حالا وارد استپ 3 کارمان می شویم، حالا باید چسب ورق را روی سطح کار اعمال کنیم. این چسب را می توانید با قلمو انجام دهید تا بافت ورق به جا بماند، اما اگر این بافت را نمی خواهید می توانید از اسپری چسب ورق استفاده کنید تا هیچ ردی به جای نماند. حالا به چسب ورق 24 ساعت فرصت دهید تا خشک شود و بتوانید ادامه کار را اعمال کنید.

حالا می توانید ورق طلا را به سطح کار اعمال کنید، برای خرید چسب ورق طلا با هنری آنلاین همراه باشید. هرگز برای ادامه کار از ورق های تکه تکه استفاده نکنید.

بعد از اعمال ورق طلا یک سمت سطح کار شما طلایی می شود و سمت دیگر کار تنها لابه لای ترک طلایی می شود.

به یاد داشته باشید که پشت ورق طلا را حتما باید رنگ آکریلیک اعمال کنید. به یاد داشته باشید که رنگ آکریلیک شما باید با رنگ ورق شما یکی باشد.

در نهایت پشت کارمان را کریستال می زنیم، تا شیشه ای شود و دوام کارمان بیشتر شود.

برای یادگیری بهتر این آموزش فیلم این آموزش را برای شما در پایین صفحه قرار داده ایم.

برای خرید وسایل چرم دوزی با ما همراه باشید.

وسایل مورد نیاز برای تکنیک ترک کروکدیل

  • رنگ ترک 1 كركديل كادنس
  • رنگ ترک 2 كركديل كادنس (انتخاب این رنگ سلیقه ای می باشد)
  • ورق طلا
  • رنگ طلايی كادنس
  • اسپری یا رنگ فیکساتور كادنس

ساخت وسیله با رزین

امروزه رزین ها بسیار مد شده اند و در ساخت زیورآلات و ساخت وسایل خانه کاربردی می باشند. برای خرید رزین اپوکسی شفاف با سایت هنری آنلاین همراه باشید تا از اصل بودن خرید خود اطمینان  داشته باشید. رزین ها زیبایی زیادی به کار ها اضافه می کنند و موجب می شوند کار خاص تر و عجیب تر به نظر برسد، چرا که این رزین ها هستند که شبیه به صمغ درختان می باشند و موجب می شوند کار شما خیلی طبیعی تر به نظر برسد. برای ساخت بسیاری از میز ها از رزین بهره می برند، چرا که ترکیب چوب و رزین بسیار زیبا می باشد، گویا این دو برای ترکیب با یکدیگر ساخته شده اند. ترکیب این دو با هم کار خیلی پیچیده ای نمی باشد، برای یادگیری این ترکیب به آموزش های دیگر ما مراجعه کنید تا با روش کار بهتر آشنا شوید. البته رزین ها در صنعت نیز کاربردی می باشند. رزین ها در دو نوع طبیعی و مصنوی در بازار موجود می باشند، رزین های مصنوعی نیز دارای انواع مختلفی می باشند اما بهترین نوع آنها رزین اپوکسی می باشد، چرا که از همه زیبا تر و شفاف تر می باشد. 

نظر خود را وارد نمایید.

نظرات
1398/10/05 14:18
ویدیو ها کاربردی تر از نوشته ها هستند.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top