گردنبند سنگ اونیکس

10 اردیبهشت

سنگ اونیکس

سنگ اونیکس در واقع یک سنگ سیاه است و نوعی عقیق است. شما می توانید با این سنگ گردنبند سنگ اونیکس بسازید و از قابلیت های آن بهره کامل را ببرید. خاصیت سنگ اونیکس این است که این سنگ موجب می شود جریان خون شما بیشتر شود که این مسئله موجب احساس سرخوشی و خوشبختی در شما می شود. همچنین یکی از دیگر خاصیت های این سنگ این است که در میل جنسی شما تعادل ایجاد می کند. سنگ اونیکس موجب کاهش اختلالات استخوان، مغز استخوان و خون شما می شود. این سنگ از ریزش مو شما جلوگیری می کند و به تقویت دندان های شما کمک شایانی می کند. در ضمن این سنگ برای تقویت ناخن، پوست، چشم، پا و موها نیز بسیار مناسب می باشد. این سنگ خاص بر طرف کننده سستی و تنبلی است در واقع سنگ اونیکس جسارت، صبر،  قدرت و استقامت شما را بالا می برد. استفاده از این سنگ برای افرادی که دمدمی مزاج هستند توصیه می شود. این سنگ گوش های شما را تقویت می کند و حس شنوايى را بهبود مى بخشد و به عنوان یک درمان برای ناراحتی­های گوش شناخته می شود. اونیکس به ما نيرو و قدرت مي ­دهد و در مقابل انرژی های منفی از ما حمایت می کند. این سنگ دفع چشم زخم می­کند و همچنین این سنگ در افزایش اعتماد به نفس بسیار مواثر می باشد. جالب است بدانید از آنجا که این سنگ اراده را قوی می کند به کسانی که قصد ترک مواد مخدری را دارند حتما توصیه می شوند. استفاده از این سنگ برای متولدین ماه های آذر، دى، بهمن، مرداد توصیه می شود.

گردنبند سنگ اونیکس

امروزه گردنبند سنگ اونیکس بسیار به روز و پر طرفدار می باشند. همانطور که حتما مشاهده کرده اید بیشترین مدل این سنگ ها به این صورت است که آنها را با یک پلاک نام یا یک شکل هندسی به صورت ترکیبی استفاده می کنند. امروزه هم خانم ها و هم آقایان از گردنبند استفاده می کنند. این گردنبند ها از آنجایی که تنوع رنگی بسیار زیادی دارند هر فردی را با هر سلیقه ای را به خود جذب می کنند. این گردنبند ها به علت ظاهر خاصی که دارند کل تیپ شما را عوض می کنند. اصولا طول این گردنبند ها بلند می باشد و مدل آنها جوری است که روی لباس قرار می گیرند و ظاهری اسپرت را برای شما می سازند.

روانشناسی رنگ سياه

بسیاری از افراد بر این باورند که این رنگ، رنگ عزا و نا امیدی است و افرادی که این رنگ را انتخاب می کنند نا امید و ناخوش هستند. اما طبق تحقیقات انجام شده افرادی که رنگ مشکی را دوست دارند افرادی شاد هستند و شخصیت آنها طوری است که هرگز خودشان را به کسی تحمیل نمی کنند و نظرات دیگران را به آسانی می پذیرند و برای کمک به افرادی که آنها را دوست دارند از هیچ کاری دریغ نمی کنند و آنها همیشه به اطرافیان خود احترام می گذارند. سنگ اونیکس نیز مشکی رنگ می باشد و دارای خاصیت های زیادی می باشد، شما برای آنکه از خصوصیات این سنگ بهره ببرید می توانید یک گردنبند از این سنگ بسازید و به گردن خود بیاویزید. این گردنبند ها با نام گردنبند سنگ اونیکس شناخته می شوند. البته سنگ اونیکس قرمز نیز در بازار موجود می باشد.                                                                                                                                         

تاریخچه سنگ اونیکس

سنگ اونیکس یکی از سنگ هایی است که از گذشته تا کنون یکی از سنگ های مهم و قیمتی به حساب می آید، این سنگ ها از کشورهایی نظیر برزیل، کالیفرنیا، اروگوئه و هند استخراج می شود. این سنگ سیاه رنگ است و بافتی نرم دارد. البته در بعضی موارد دیده شده این سنگ قهوه ای رنگ می باشد و در خود خط هایی سفید رنگ را دارا است. جالب است بدانید عده ای از افراد معتقدند شکل ها و همینطور نقش هایی که درون هر سنگ اونیکس نقش بسته است، در بر دارنده یک داستان یا درس است. در افسانه های قدیمی آمده است که این سنگ تمام اتفاقاتی که برای صاحب اش می افتد را به خاطر می سپارد. به یاد داشته باشید برای استفاده از این سنگ باید آن را دقیقا روی پوست بدن خود قرار دهید تا اثر مثبت خود را داشته باشد. بیشترین اثرات این سنگ بر روی بیماری های پوستی می باشد. این سنگ برای از بین بردن قارچ ها و عفونت ها و حتی آفتاب سوختگی مناسب می باشد. هر چند وقت یکبار به عنوان مثال هر چند ماه یکبار سنگ یا گردنبند خود را زیر خاک بگذارید تا انرژی آن احیاء شود و جانی دوباره بگیرد و بعد از آن دوباره از آن بهره ببرید. در گذشته از این سنگ برای باطل کردن جادوی سیاه بهره می برده اند. یکی از دیگر راه های شارژ کردن گردنبند سنگ اونیکس گرفتن آن زیر آب روان است. اونیکس این سنگ اعجاب انگیز با چاکرای اول انسان یا ریشه ای ما در ارتباط است. این سنگ از انرژی شما محافظت می کند تا در بدن شما بماند و اگر انرژی بیشتری داشته باشید که آن را اهتیاج نداشته باشید این سنگ به شما کمک می کند تا این انرژی را دفع کنید. همچنین اونیکس از جمله سنگ‌هایی است که قدمت استفاده اش به عنوان سنگ زینتی به زمان های خیلی گذشته بر می گردد و دوره امپراطوری یونان برمیگرده. البته خود کلمه اونیکس هم از زبان یونان باستان گرفته شده که به معنی پنجه یا ناخن است. توی مشرق زمین هم در طول تاریخ این سنگ همیشه مورد توجه بوده و ما اون رو به نام عقیق سیاه می شناسیم.

ساخت گردنبند سنگ اونیکس

ساخت گردنبند اونیکس یکی از ساده ترین کارهای هنری است. چرا که این مهره ها را به صورت آماده خریداری می کنید و با داشتن ابزار ساخت زیورآلات دست ساز بسیار مختصری می توانید این کار را انجام دهید. برای اینکه گردنبندی زیبا تر داشته باشید می توانید یک پلاک با نام خدا را ما بین این سنگ ها قرار دهید تا ظاهری زیبا تر را برای گردنبند سنگ اونیکس خود بسازید. یکی از دیگر انتخاب های شما برای زیبا تر کردن این گردنبند ها گذاشتن پلاک نام به جای نام خدا است.

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top