پک افکت زنگ آهن

واحد : پک سه عددی

وزن پودر : 175 گرم

حجم رنگ : 120 میل

حجم اسپری : 150 میل

تولید کننده: شرکت کادنس ترکیه
موجودی: 16 عدد
356,000 تومان

در دنیای طراحی و دکوراسیون ، ظاهر زنگ زده یک تکنیک زیبایی است که به عنوان استعاره ای ظریف برای گذر زمان ارائه می شود. ظاهر روستایی اجسام زنگ زده ، مانند فلز ، ورق فلزی یا دیوارها ، نشان دهنده تأثیر نیروهای طبیعت بر سازه های ساخته شده توسط انسان است. زیبایی شناسی آن نوستالژی فوری و رمانتیسم مرتبط با اشیاء قدیمی را اضافه می کند. یک پایان اکسید شده می تواند به جسم معنا و مفهوم بیشتری ببخشد ، زیرا به عنصری ناهمگون تبدیل می شود و به آن ارزش تاریخی می بخشد - حتی اگر مصنوعی باشد.

پک افکت زنگ کادنس

با این پک 3جزء ای روی هر جسمی می توانید یک افکت زنگ زده گی ایجاد نماید. توجه داشته باشید که برای ایجاد فرایند اکسیداسیون باید هر 3محصول را داشته باشید، هیچ یک از این محصولات نمیتواند به تنهایی ایجاد افکت زنگ نماید.

Cadence Createx Natural Rust Effect Paint رنگ افکت زنگ

رنگ با توجه به ذرات فلزی واقعی که دارد به مرور زمان تیره می شود و ظاهر زنگ مورد نظر به دست می آید. فرآیند رنگ رزی می تواند در زمانهای کوتاهتری با تسریع فرآیند اکسیداسیون به پایان برسد.

با استفاده از این پک می شود ، می توان روی تمام سطوح مانند دیوارها ، فلز ، بتن ، سرامیک اعمال کرد ، می توانید جلوه ای طبیعی و واقع بینانه از زنگ زدگی روی سطوح ایجاد کنید.

بر پایه آب است و حاوی مواد سمی مضر برای سلامتی نیست. هنگام رنگ آمیزی ، سطح و برس های اعمال شده را می توان قبل از خشک شدن با آب و صابون تمیز کرد.

مرحله دو 

پودر زنگ کریکس

این پودری است که برای ایجاد جلوه طبیعی زنگ زدگی استفاده می شود. حاوی مواد مضر برای سلامتی نیست. مطابق با استاندارد

 است. از این پودر زمانی که هنوز رنگ خشک نشده رو کار بپاشید سپس وارد مرحله سوم شوید.CE و EN71

مرحله سوم

اسپری فعال کنند 

به لطف مواد فعال موجود در این اسپری ، مواد و پودر زنگ موجود در رنگ اثر طبیعی زنگ زدگی را واکنش داده و از ظاهر سریع زنگ زدگی ایجاد میشود. جلوه ای بسیار واقعی از زنگ می دهد. از آنجا که حاوی مواد فعال اسیدی است و به شکل اسپری استفاده می شود ، هنگام استفاده حتما از دستکش استفاده کرده و از چشم خود محافظت کنید.

پیشنهاد خریدارن

رنگ مولتی سورفیس کادنس کد 040 طوسی
127,500 تومان
افکت خزه کد 3633 سبز روشن
72,500 تومان
افکت خزه کد 3640 سبز تیره
72,500 تومان
دستمال طرح دار کد 251
9,000 تومان
تکسچر بسکت
58,000 تومان

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top