ساخت زیور آلات دست ساز

06 اسفند

انواع زیور آلات دست ساز

همانطور که قبلا گفته ایم زیورآلات دست ساز بسیار متنوع هستند از این رو دنیای بزرگی دارند. همینطور به علت گستردگی دسته بندی هایی برای آنها در نظر گرفته اند. از جمله زیور آلات دست ساز می توان زیورآلات مفتولی ، دستبند مهره ای ، گردنبند های رزینی و غیره اشاره کرد. که هر کدام از این ها زیبایی و کاربرد خاص خود را دارند. اما در بین همه زیورآلات، زیورآلاتی که با سنگ ها تزئین می شوند تنوع بیشتری دارند البته این تنوع برای وجود سنگ های متنوع است. دستبند های مهره ای نیز این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده اند و ساخت آنها نیز زیاد دشوار نمی باشد. خرج کار های متنوعی وجود دارند که می توانید از آنها برای زیبا تر کردن ساخت بدلیجات دست ساز خودتان بهره ببرید. برای ابزار ساخت زیور آلات دست ساز با ما همراه باشید. 

ساخت زیور آلات دست ساز

تاریخچه بدلیجات به دوران پارینه سنگی میرسد. ایرانیان از دیرباز از علاق همندان به این هنر بوده اند. اما به یاد داشته باشید این هنر نیاز به آموزش اولیه دارد.البته نگران نباشید چرا که ساخت زیور آلات دست ساز اصلا کار سختی نمی باشد و با کمی دقت و حوصله می توانید زیبا ترین بدلیجات را خلق کنید و از آنها استفاده کنید و لذت ببرید. حتی می توانید آنها را به دیگران هدیه کنید. ساخت زیور آلات از جمله هنر هایی است که خانم های زیادی به آن علاقه نشان می دهند. شما می توانید از قاب های رزینی که در هنری آنلاین موجود هستند استفاده کنید و آنها را با انواع سنگ ها، مهره ها و مروارید ها ترکیب کنید و از زیبایی آنها لذت ببری. برای دیدن آنها به ابزار ساخت زیور آلات دست ساز مراجعه فرمایید. دنیای بدلیجات دنیای بزرگی است چرا که ملیون ها نوع سنگ، مروارید و ... وجود دارند که هرکدام زیبایی خودشان را دارند.

ابزار ساخت زیور آلات دست ساز

  • چسب
  • زنجیر
  • منجوق
  • خرج کار
  • رزین اپوکسی
  • قاب و بطری آرزوها
  • قفل و اتصالات زیورآلات
  • مهره تزئینی  و سنگ های تزیینی
  • ابزارآلات مانند سیم چین ، انبر دست و دم باریک

ساخت گردنبند رزینی

پایه این گردنبند در قسمت ابزار ساخت زیور آلات دست ساز موجود می باشد. این ها کار شما را برای ساخت گردنبند رزینی بسیار آسان کرده اند چرا که این پایه ها کاملا اماده می باشند و شما تنها باید با مواد دلخواهتان توی آنها را پر کنید و البته شما به یک زنجیر و البته ابزار ساخت زیور آلات دست ساز نیاز دارید تا گردنبند دلخواه خود را بسازید. این بدلیجات رنگی زیبا دارند و جنس آنها رزین و سیاه قلم می باشد و از دوام نسبتا خوبی برخوردارهستند. آنها در اشکال مختلف دایره، بیضی و ... عرضه می شوند و روی بعضی از آنها کنده کاری های زیبایی شده است.

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top