زیورآلات دست ساز

27 اسفند

نواع زیورآلات دست ساز

دنیای زیورآلات دست ساز بسیار گسترده است. از این رو نمی توانیم همه انواع زیورآلات دست ساز را نام ببریم چرا که انتخاب آنها به سلیقه شما بستگی دارد و می تواند بسیار زیاد تلفیقی باشند. اما ما در اینجا چند نمونه از آنها را به شما معرفی می کنیم :

  • بدلیجات رزینی
  • بدلیجات نقره
  • بدلیجات استیل
  • بدلیجات برنز
  • بدلیجات تیتانیوم
  • بدلیجات سنگی
  • بدلیجات برنجی

ساخت زیورآلات دست ساز

ازگذشته تا کنون ساخت زیورآلات دست ساز مورد توجه همه بانوان با سلیقه ایران زمین بوده است. ساخت زیورآلات کار بسیار ساده ای است و با ذوق زیادی همراه است. شما برای شروع این کار بهتر است یک فیلم آموزشی مرتبط با آنچه می خواهید بسازید ببینید و یا در کلاس های ساخت زیورآلات ثبت نام کنید. بعد از آن می توانید ساختن را شروع کنید. ابزار ساخت زیورآلات دست ساز مورد نظر شما بستگی به آن چیزی که می خواهید بسازید دارد و از این نظر می تواند خیلی متفاوت باشد. وقتی شما بدلیجاتی را می سازید گویا آن را خلق کرده اید، چرا که آن رو با سلیقه و انتخاب خودتان زیبا کرده اید. این بدلیجات برای کادو دادن نیز بسیار زیبا می باشند.

آموزش ساخت گردنبند منجوق دار

برای  ساخت گردنبند منجوق دار به مهره های سنگی نیاز داریم. در اولین مرحله باید دو عدد سنجاق چشمی شکل را به هم متصل کنید. بعد از آن یک مهره کریستالی قرمز را از یک طرف داخل یکی از این سنجاق ها کنید و سیم اضافی انتهای سنجاق را با سیم چین بچینید. حالا به وسیله یک گاز انبر نوک گرد، انتهای سنجاق را گرد کرده و ببندید. این کار را کردیم تا مهره کریستالی قرمز سر جای خودش ثابت باقی بماند. این مرحله را آنقدر انجام می دهیم تا کل مهره های ما تمام شوند. برای زیبایی کار می توانید مهره ها با رنگ متفاوت را یکی درمیان کنار همدیگر بگذارید.

آموزش ساخت گوشواره منجوقی

ساخت گوشواره کار بسیار راحت تری نسبت به ساخت گردنبند است. برای ساخت هرکدام از دانه های این گوشواره بهتر است 4 عدد مهره را در نظر بگیرید چرا که در این صورت گوشواره شما نه بلند و نه کوتاه بلکه متناسب می شود البته این تعداد کاملا سلیقه ای است. کل کار شما این است که این چهار مهره را داخل یک حلقه گوشواره قرار دهید. البته شما می توانید به انتخاب خودتان پر، مروارید، سنگ، گل، یا هر چیز زینتی دیگری را به این گوشواره زیبا اضافه کنید و به زیبایی آن چندین برابر بیافزایید.

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top