خرید اسپری چسب ورق طلا

18 فروردین

تکنیک پتینه با ورق طلا

در این آموزش ما سعی داریم تکنیک پتینه با ورق طلا را به صورت کوتاه به شما آموزش دهیم چرا که این آموزش با نحوه چسباندن ورق طلا و همچنین بحث خرید اسپری چسب ورق طلا که عنوان بحث ما است در ارتباط است. مواد لازم : ورق طلا، چسب ورق طلا یا اسپری چسب ورق طلا. نحوه اجرا : در شروع کار، ابتدا تابلو را با چسب ورق طلا یا اسپری چسب ورق طلا کاملا آغشته می کنیم. اگر به جای اسپری از چسب مایع ورق طلا استفاده کردید ده دقیقه زمان می دهیم تا چسب خشک شود. نگران خشکی چسب نباشید چرا که این چسب در حالت خشک شده نیز دارای چسبندگی می باشد. سپس یک لایه ورق طلا مورد نظر را روی سطح کار به طور آهسته قرار دهید و سپس به وسیله دست یا پنبه به طور آهسته و نرم به ورق فشار وارد می کنیم تا ورق کاملا به کار بچسبد.

خرید اسپری چسب ورق طلا

خرید اسپری چسب ورق طلا به جای نوع مایع آن این مزیت را به همراه دارد که کار شما در نهایت تمیز تر و زیبا تر به نظر می آید. چرا که اسپری چسب ورق طلا با داشتن قابلیتی یکسان نسبت به نوع مایع خود امکان مصرف ساده تر و تمیز تری را به شما می دهد. همانطور که در آموزش های پیش برای شما توضیح داده ایم کاربرد چسب ورق طلا بهتر چسباندن ورق های طلا و نقره و... است، ممکن است شما در حین کار متوجه سطوحی شوید که با قلمو قابل چسب کاری نیستند در اینگونه مواقع شما می توانید با خرید اسپری چسب ورق طلا این مشکل را حل کنید و اسپری چسب ورق طلا را به هر سطحی که مورد نظرتان است بدون هیچ محدودیتی اعمال کنید. برای خرید چسب ورق طلا با ما همراه باشید.

نحوه مصرف اسپری چسب ورق طلا

نحوه مصرف اسپری چسب ورق طلا فرق زیادی با نوع مایع آن ندارد. اما از آنجا که این چسب به صورت اسپری می باشد، برای چسباندن ورق طلا، روی سطح مورد نظر را اسپری می کنیم و بعد از آن ورق طلا را روی سطح مورد نظر می چسبانیم. اما همیشه در خرید اسپری چسب ورق طلا دقت لازم را به خرج دهید تا نوع اصل آن را به کار ببرید. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که بعد از اسپری کردن چسب چقدر به آن استراحت می دهیم و بعد ورق را روی آن می چسبانیم. در این رابطه باید بگوییم که شما می توانید بلافاصله بعد از اسپری کردن چسب ورق را روی آن بچسبانید. همچنین به یاد داشته باشید ورق طلا در مجاورت هوا ممکن است اکسید شود و سیاه بشود، برای رفع این مشکل از یک تثبیت کننده استفاده کنید.

موارد مصرف اسپری ورق طلا

اسپری چسب ورق طلا برای چسباندن انواع ورق های فلزی مانند ورق طلا، نقره، مس و همچنین ورق توتکالی بر روی سطوحی از جمله :

  •  شیشه
  • چوب
  • سرامیک
  • سفال
  • پلی استر
  • گچ

همیشه به یاد دادشته باشید همیشه سطح کار را حتما قبل از چسب زدن کاملا تمیز کنید و بعد از آن چسب را روی سطح کار اسپری کنید.

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top