آموزش ساخت قاب عکس

30 تیر

جالب است بدانید که شما می توانید هر تصویری که دوست دارید یا حتی عکس خودتان را روی زیورآلات بیاندازید، برای این کار شما به ابزار ساخت زیورآلات دست ساز نیازمند می باشید، برای این کار تصویری که می خواهید را پرینت بگیرید و آن را به اندازه پایه های گردنبندی که در نظر دارید برش دهید، حالا قاب گردنبند را آماده نگه دارید و بروید سراغ اینکه رزین را آماده کنید، بعد از آن این رزین را که به صورت مایع است روی تصویر پرینت شده می ریزیم و در این صورت عکس شما به صورت شفاف به عنوان آویز آماده می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

 

آموزش ساخت قاب عکس

همانطور که می دانید قاب عکس ها این توانایی را دارند که زیبایی خانه شما را چندین برابر کنند، همچنین قاب عکس می تواند یک هدیه خوب و دست ساز برای اطرافیان شما باشد. جالب است بدانید که در کل چهارچوب مشخصی برای ساخت قاب عکس وجود ندارد از این رو شما می توانید با کمی خلاقیت و ایده خوب قاب عکسی را که مد نظر خودتان است را بسازید. یکی از هدف های ما برای آموزش ساخت قاب عکس این است که شما با این کار می توانید علاوه بر سودمندی آن اوقات فراغت خود را به بهترین نحو پر کنید. در این مقاله ما به شما طرز تهیه چند مورد قاب را آموزش می دهیم امیدواریم که مورد پسند شما واقع شود. به یاد داشته باشید که قاب عکس ها یکی از مهمترین ابزار برای نگهداری خاطرات ما و یاد آوری خاطرات خوب می باشند، از این رو سعی کنید حتما از آنها در خانه استفاده کنید.

ساخت عکس با رزین

یکی از زیبا ترین انواع قاب عکس ها قاب های رزینی می باشد از این رو ما این قاب ها را در این آموزش ساخت قاب عکس جای داده ایم، این قاب ها بسیار زیبا می باشند چرا که ظاهری جالب و خاص دارند. برای ساخت این قاب های رزینی شما به یک قاب عکس چوبی و کمی رزین اپوکسی نیاز دارید، از آنجایی که چوب و رزین همیشه ترکیبی زیبا را ایجاد می کنند ما قاب های چوبی را به شما پیشنهاد می کنیم. برای ساخت رزین، رزین و اپوکسی را با هم مخلوط می کنید تا آماده محلول ما آماده شود، برای خرید رزین اپوکسی شفاف با سایت هنری آنلاین همراه باشید. یک لایه نازک از این مخلوط را روی قاب بزنید و صبر کنید تا خشک شود و در نهایت با همین چند کار ساده قاب رزینی شما آماده می باشد. به یاد داشته باشید که تقریبا یک شبانه روز باید صبر کنید تا رزین خشک شود و قاب عکس شما قابل استفاده باشد.

ساخت قاب عکس با ورق طلا

یکی از دیگر آموزش هایی که در این مقاله با عنوان آموزش ساخت قاب عکس برای شما آورده ایم، ساخت قاب عکس با ورق طلا می باشد، برای این کار شما به ورق طلا و همچنین چسب ورق طلا نیاز خواهید داشت. برای خرید چسب ورق طلا با سایت معتبر هنری آنلاین همراه باشید. ورق طلا را اصولا به کناره ها یا قسمت های دیگری از قاب اضافه می کنند این به این معنا است که اگر شما ورق طلا را به همه قاب اعمل کنید در نهایت قاب شما کمی گران قیمت تر برای شما از آب در می آید، اما اگر تنها آن را به قسمت هایی از قاب اضافه کنید دو مزیت دارد، یکی اینکه کار شما در نهایت زیبا تر می شود و دیگر اینکه به صرفه تر خواهد بود.

ساخت قاب عکس چرمی

شاید قاب عکس های چرمی را کمتر دیده باشید اما این قاب ها بسیار شکیل و زیبا می باشند چرا که چرم در کل ظاهری زیبا و خاص را دارا می باشد. برای خرید وسایل چرم دوزی با ما همراه باشید. همانطور که می دانید برای ساخت این قاب ها شما به مقدار خیلی کمی چرم نیاز خواهید داشت از این رو به اندازه نیاز چرم خریداری نمایید و آن را روی قاب خود بچسبانید، البته به یاد داشته باشید که شما می توانید برای تمیز تر شدن و البته با دوام شدن کار چرم را روی قاب خود بدوزید البته این کار ترقند های خاص خود را دارد که باید آنها را فرا بگیرید و بعد از آن این طرح را اجرایی کنید. شما می توانید روی این چرم ها نگین کار کنید تا کار شما در نهایت شکیل تر شود. به یاد داشته باشید که شما می توانید به جای چرم های طبیعی از چرم های مصنوعی استفاده کنید که با این کار هزینه شما نیز پایین تر خواهد آمد، این نوع از چرم ها یعنی چرم های طبیعی دارای چندین درجه می باشند از این رو آنها را تنها از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا از کیفیت آنها اطمینان حاصل فرمایید و بتوانید قاب عکس خود را مدت ها استفاده کنید.

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top